ader



Kekawan Google Kita

My Follower Tercayanggg

Meh Like Facebook Fan Pages Kita !

Manfaat Daun Sireh merawat keputihan




Akak dan adik2 serta wanita diluar sana sape yg ada pernah ada gatal2 dan keputihan heheeh ...topik ni memang segan kita nk bincang ...nak perkatakan tapiiiiiii PENTING TAU....itu aset kita..wat ape nak malu kan...

Meh sini kakjunn nak cerita ....perempuan klu xpernah kene KEPUTIHAN tu bohong la .kadang2 kita terlepas pandang bab kebersihan ..kadang kerana permakanan ...kerana persekitaran KITA BOLEH TERKENA KEPUTIHAN NI JUGAK


Ada satu petua nenek moyang kita yg sangat terkenal bukan je kat tanah melayu ni tau tapi kebanyakan negara Asia...cuma mungkin di negara lain disebut nama lain....ok klu rajin u oll boleh la rebus daun sireh dan cuci miss v 3 kali sehari .....

TAPI ......................emmmm TAPI...................rajin ke kita ??? hihihi

SKRG DAH MODERN...CUBA TRY PRODUK NI ....SANGAT POPULAR SKRG ....

jeng2 ,,,SIREH LOVELY CARE ....(RM25 je ) 








kakjunn GERENTI & JAMIN 100% KEPUTIHAN ANDA SEMBUH ......sebabnya ....produk ni 
dah ada beribu testimoni yg berjaya sembuh ..bukan je masalah keputihan ..masalah UTAMA wanita berkawin ketika bersama suami PALING MENJADI TOPIK HANGAT ....sejak pakai SIREH LOVELY NI ...suami senyum je (faham2 jela ye hihi ) 

cuba la kakjunn sarankan sangat .memang best wa cakap lu beb! alaa x mahal..MUSLIM PRODUK,,,ADA KKM ,,,ADA HALAL ..GMP sume ...Rm25 harga xde riba ....xkan berkira utk kesihatan diri kan ...

CER TENGOK TESTIMONI 












Tiada ulasan: